Doprava
DORUČOVÁNÍ
ZBOŽÍ ZASÍLÁME PŘÍMO Z VÝROBNÍCH PROVOZOVEN.
ZBOŽÍ NESLUČUJEME DO VĚTŠÍCH ZÁSILEK.
Zboží je dodáváno prostřednictvím smluvního přepravce/dopravce.
provozovna Husinec
- komínové stříšky-vlny
- rybářský a kempinkový nábytek
- vozíky
- reklamní stojany a kolostavy
provozovna Prachatice
- domácí potřeby
- obouvátka
- komínové stříšky se vsuvkou do komína
provozovna České Budějovice
- komínové hlavice Ekon
- prodlouženou komínovou stříšku
- řezačky
Ceník dopravy
Osobní odběr na provozovně |
0 Kč |
Česká pošta – balík Do ruky |
150 - 339 Kč |
Česká pošta – balík Do Balíkovny |
70 Kč |
PPL |
199 Kč |
Ceník plateb
Online platba kartou |
0 Kč |
Dobírka Česká pošta |
40 Kč |
Dobírka Česká pošta – Balíkovna |
40 Kč |
Dobírka Česká pošta – PPL |
40 Kč |
Platba v hotovosti |
0 Kč |
Veškeré ceny za dopravu a způsoby platby jsou uvedeny včetně DPH.
DOPRAVCI
Česká pošta garantuje doručení balíku přímo do ruky a na vámi uvedenou adresu následující pracovní den po podání zásilky. O doručování balíku budete informováni přes SMS i e-mail.
V případě, že vás doručovatel nezastihne, zanechá ve vaší poštovní schránce lístek. Zásilka bude uložena na dodací poště po dobu 7 dnů. Poté bude odeslána zpět k nám.
Vaše zásilka bude doručena na jedno z více jak 120 výdejních míst České pošty. Na speciálně označených výdejnách „Balíkovnách“ dostanete svůj balíček rychleji než na běžné přepážce a dobírku budete moci vždy zaplatit kartou. Zásilku může vyzvednout i třetí osoba. Stačí, když bude znát jméno a kód pro vyzvednutí zásilky.
Spolehlivý kurýr. Zásilka bývá obvykle doručována následující den po převzetí do přepravy nebo vstupu zásilky na území České republiky. O doručování zásilky budete informování v den doručení prostřednictvím SMS zprávy s kontaktem na doručujícího kurýra. Převzít jej mohou i jiní členové vaší rodiny.
Pohyb zásilky můžete sledovat na stránkách PPL po zadání 11místného čísla zásilky ve
sledování zásilky na stránkách
www.ppl.cz.
REKLAMACE SLUŽEB DOPRAVNÍ SLUŽBY ČI POŠTY:
Vážení zákazníci, naše zboží k vám putuje prostřednictvím dopravců - našich smluvních partnerů, které jsme pro vás vybírali s ohledem nejen na cenu, ale i na kvalitu služeb. Přesto se může stát, že k vám přijde zásilka poškozená. Řiďte se prosím následujícími pokyny:
- Zásilku si prosím vždy prohlédněte před dopravcem.
- V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený...) ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky.
- Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Aby k vám zboží přišlo v pořádku, ošetřujeme je velmi pečlivě.
Expediční lhůty
Expediční lhůta je tři týdny. V současnosti je většina zboží skladem a proto, pro větší spokojenost zákazníků expedujeme do 5 pracovních dnů. Zboží objednané o víkendu nebo ve svátek bude expedováno do 5 pracovních dnů od prvního pracovního dne následujícího po svátku nebo víkendu.