Obchodní podmínky

Obchodní podmínky platné pro Jihokov, v. d. 
Platné od 27. 02. 2017

Prodávající je firma JIHOKOV, výrobní družstvo, Dienzenhoferova 30/3, 370 06 České Budějovice, IČO 00028568, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem České Budějovice, oddíl Dr. CI, vložka 67. 

Kupující je subjekt s adresou v České republice, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží vytvořením a odesláním objednávky na e-mail nebo telefonicky. 

Objednávky
Podmínkou přijetí objednávky prodávajícím je úplné a správné uvedení kontaktních údajů včetně telefonního čísla. 


ZBOŽÍ DODÁVÁME POUZE PO ČESKÉ REPUBLICE. 

Údaje, které zadáváte při nákupu 


  • fyzická osoba: 
    - Jméno a příjmení. 
    - Úplnou poštovní adresu. 
    - Adresu elektronické pošty. 
    - Telefon 


  • právnická osoba:
    - Jméno firmy. 
    - Úplnou poštovní adresu. 
    - Adresu elektronické pošty. 
    - Telefon 
    - IČO 
    - DIČ 
    - Bankovní spojení 


Požadujete-li doručování objednávek na jinou adresu, než je výše uvedená, můžete uvést ještě alternativní adresu dodání. 

Jaké je naše stanovisko k poskytování vašich osobních údajů jiným společnostem? 

Vaše osobní data jsou v rámci Jihokov důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům. JIHOKOV, výrobní družstvo neprodává, nepronajímá ani jinak neposkytuje vaše data žádné třetí straně. Dodržuje zákon číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních dat a informací.



Platba

V hotovosti

dobírka při zaslání poštou, hotově v Balíkovně


Online

platební kartou - ihned po odeslání objednávky v eshopu


Doručování 


  • Službou PPL 
    Řezačky a komínové hlavice Ekon. 


  • Ostatní výrobky
    Prostřednictvím České pošty – balík do ruky dle jejich aktuálního ceníku.
    (Podle zákona o DPH č. 235/2004 Sb., díl 8 §52 jsme povinni od 1.1.2009 účtovat k poštovnému DPH ve výši 21%.)

    Při zasílání zásilek přes Českou poštu se vám pošta pokusí zásilku nejprve doručit a v případě neúspěchu nechá balík uložený na podací poště vaší adresy po dobu 14 dní.
    Pokud máte s doručením jakékoliv problémy, obraťte se na nás marketing@jihokov.cz


REKLAMACE SLUŽEB DOPRAVNÍ SLUŽBY ČI POŠTY:
Vážení zákazníci, naše zboží k vám putuje prostřednictvím dopravců - našich smluvních partnerů, které jsme pro vás vybírali s ohledem nejen na cenu, ale i na kvalitu služeb. Přesto se může stát, že k vám přijde zásilka poškozená. Řiďte se prosím následujícími pokyny:

  1. Zásilku si prosím vždy prohlédněte před dopravcem.

  2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený...) ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky.

  3. Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Aby k vám zboží přišlo v pořádku, ošetřujeme je velmi pečlivě.


Expediční lhůty 

Expediční lhůta je tři týdny. V současnosti je většina zboží skladem a proto, pro větší spokojenost zákazníků expedujeme do 5 pracovních dnů. Zboží objednané o víkendu nebo ve svátek bude expedováno do 5 pracovních dnů od prvního pracovního dne následujícího po svátku nebo víkendu. 


Reklamační řád 

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout a o zjištěných vadách informovat prodávajícího bez zbytečného odkladu.
Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem). V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího:

JIHOKOV, výrobní družstvo, Dienzenhoferova 30/3, 370 06 České Budějovice tel.: 606 651 029







Nahoru