Prodávající je firma JIHOKOV, výrobní družstvo, Dienzenhoferova 30/3, 370 06 České Budějovice, IČO 00028568, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem České Budějovice, oddíl Dr. CI, vložka 67.
Kupující je subjekt s adresou v České republice, který s prodávajícím uzavřel smlouvu o koupi zboží vytvořením a odesláním objednávky na e-mail nebo telefonicky.
Objednávky
Podmínkou přijetí objednávky prodávajícím je úplné a správné uvedení kontaktních údajů včetně telefonního čísla.
ZBOŽÍ DODÁVÁME POUZE PO ČESKÉ REPUBLICE.
Údaje, které zadáváte při nákupu
fyzická osoba:
- Jméno a příjmení.
- Úplnou poštovní adresu.
- Adresu elektronické pošty.
- Telefon
právnická osoba:
- Jméno firmy.
- Úplnou poštovní adresu.
- Adresu elektronické pošty.
- Telefon
- IČO
- DIČ
- Bankovní spojení
Požadujete-li doručování objednávek na jinou adresu, než je výše uvedená, můžete uvést ještě alternativní adresu dodání.
Jaké je naše stanovisko k poskytování vašich osobních údajů jiným společnostem?
Vaše osobní data jsou v rámci Jihokov důvěrná a nejsou poskytována žádným subjektům. JIHOKOV, výrobní družstvo neprodává, nepronajímá ani jinak neposkytuje vaše data žádné třetí straně. Dodržuje zákon číslo 101/2000 Sb. o ochraně osobních dat a informací.
dobírka při zaslání poštou, hotově v Balíkovně
Online
platební kartou - ihned po odeslání objednávky v eshopu
Doručování
Službou PPL
Řezačky a komínové hlavice Ekon.
Ostatní výrobky
Prostřednictvím České pošty – balík do ruky dle jejich aktuálního ceníku.
(Podle zákona o DPH č. 235/2004 Sb., díl 8 §52 jsme povinni od 1.1.2009 účtovat k poštovnému DPH ve výši 21%.)
Při zasílání zásilek přes Českou poštu se vám pošta pokusí zásilku nejprve doručit a v případě neúspěchu nechá balík uložený na podací poště vaší adresy po dobu 14 dní.
Pokud máte s doručením jakékoliv problémy, obraťte se na nás marketing@jihokov.cz
REKLAMACE SLUŽEB DOPRAVNÍ SLUŽBY ČI POŠTY:
Vážení zákazníci, naše zboží k vám putuje prostřednictvím dopravců - našich smluvních partnerů, které jsme pro vás vybírali s ohledem nejen na cenu, ale i na kvalitu služeb. Přesto se může stát, že k vám přijde zásilka poškozená. Řiďte se prosím následujícími pokyny:
Zásilku si prosím vždy prohlédněte před dopravcem.
V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený...) ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky.
Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. Aby k vám zboží přišlo v pořádku, ošetřujeme je velmi pečlivě.
Expediční lhůty
Expediční lhůta je tři týdny. V současnosti je většina zboží skladem a proto, pro větší spokojenost zákazníků expedujeme do 5 pracovních dnů. Zboží objednané o víkendu nebo ve svátek bude expedováno do 5 pracovních dnů od prvního pracovního dne následujícího po svátku nebo víkendu.
Reklamační řád
Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout a o zjištěných vadách informovat prodávajícího bez zbytečného odkladu.
Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem). V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v místě sídla prodávajícího:
JIHOKOV, výrobní družstvo, Dienzenhoferova 30/3, 370 06 České Budějovice tel.: 606 651 029